21 června 2014

Ano nebo ne?

Ahoj, po dlouhé době vás zdravím. Neměla jsem teď moc času na to něco tvořit protože jsem řešila spoustu věcí. Teď ale nejspíš budu mít zase čas něco sem dát. Mám na vás ale otázku, líbilo by se vám kdybych sem dala třeba mnou předělané domky od EA? Pár jich mám a byla bych ráda kdybych se mohla podělit, jsou však namíchané z různých věcí z různých dodatků a věcí ze store. Mohla bych se pokusit tyto věci ze store nahradit za jiné pouze třeba z dodatků. Co myslíte? Byl by o takové předělané domky zájem? Jedná se převážně o předělaný interiér po případě přebarvenou fasádu a upravenou zahradu. Napište mi do komentářů, zda budete mít o tyto domky zájem. Popřípadě můžete hlasovat v anketě kterou najdete v postranním panelu stránky. S pozdravem Kajinka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o slušné vyjadřování a pokud možno rozluštitelným psaním ;)